Mira35- kredi çeken kişinin esnaf olması gerekiyor, çekilen paranın da esnaflık için kullanılması gerekiyor onun takibini yapıyorlar diye biliyorum yani mal mı alınacak dükkana mı harcanacak vs ama net emin değilim kayınpederim esnaf kefalet odası başkanı. Laf arasında öyle bişey duymuştum ama dediğim gibi emin değilim takibi yapılıyor mu sonrasında