Cigdemce Merviskooo kanınız hafif düşük bir de evet enfeksiyon var. Doktorunuz gerekli ilaçları verecektir. Geçmiş olsun .
Merviskooo Cigdemce kan hangisini ifade ediyor acaba? Birde kanda enfeksiyon nasıl oluyor nasıl enfeksiyon kapar ki bu testi yaptırana kadar heo antibiyotik kullandik enfeksiyonu nasıl geçirmemiş bilemedim çok üzgünüm çocuk bir türlü duzelemiyor 🥺
birtatlianneee Crp niz baya yüksek kanda enfeksiyon var bir de kan ilacı yazacaktır doktor hemoglobin düşük çıkmkş
Merviskooo birtatlianneee kan ilacımız vardi 1 ay once başlamıştık daha yerine oturmamıştir dogrudur. Enfeksiyona gelince de tedavisi antibiyotik mi oluyor
Cigdemce Merviskooo hemoglobin Yani hgb değeri sizin yine iyi bizim 8 lerde. Viral bi enfeksiyonda olabilir. Grip falan akıntısı var mı burun tikanikligo
Merviskooo birtatlianneee 3 gündür halbuki antibiyotik kullanıyoruz bugün bu testi istedi dr anlamadim hicbisey ya her hastalandiginda antibiyotik kullaniyoruz ama çocuk düzelmiyor
Merviskooo birtatlianneee 27 aylık. Hastaneye yatış gibi bişey söz konusu olabilir mi ? Gerçi yarın ozel doktora goturcegim orasi yatıştan bahsetmez de böyle postlara baktim geneli hastaneye yatmış
birtatlianneee Merviskooo hastaneye yatış kadar yüksek değil enfeksiyonu ama tabi çocuğun genel durumu önemli
Merviskooo birtatlianneee genel hali vakti yerinde çok şükür sadece aşırı grip burnu hic durmuyor ve öksürüğü var aşırı iştahsız ateşi felan kesildi
Merviskooo Cigdemce sali günü Dr götürdüğümde viral enfeksiyon geçiriyor demişti zaten aynen aşırı gribi var ve öksürüyor tek sıkıntı bunlar
Cigdemce Merviskooo yanı mevsimler gördüğünüz gibi. Çok dikkat etmek gerekiyor hemen hasta oluyorlar. Biz üst üste önce korona sonra adonevirus geçirdik. Geniz akıntısı tıkanıklığı vardı deniz suyu sıktım burnuna bide sprey vermişti. Şimdi iyi allaha şükür.