12hayat34 Yok hiç öyle bir durum olmuyor bizde. Büyüklere gidiyoruz ailelere el öpüyoruz bilmem ne, gece anca evi buluyoruz.
Ama bu bayram büyükler köye gittiler. Biz bize geçireceğiz ailemle. Bir kaç akraba var onlara uğrayıp, çocukları gezdirecegiz