Fabulas filizyayli . Her istediğini yapıyoruz memnun etmeye çalışıyoruz a İşte aslında sorun tam olarak bu maalesef:( her istediğini yaptığınız için uzmanlar hırçın huysuz ve aglayan cocuk modelini geliştirdiğimizi söylüyorlar. İnsallah kısa zamanda düzelir 🌸🌸
cankuzularim filizyayli bugun sinirden ağladım bizimkide 4 yaşını bitirecek bu ay 5 e girecek ama inanın artık sinir krizi geçireceğim herseye ağlıyor herseyeee su isterken bile aglamaya bwsladi özellikle 10 gündür beni deli etmekte üstüne yok
Esdoel filizyayli 1 ay sonra 5 yaşına girecek kızım. Öyle ağlaması huysuzlugu yok olmadı da hic. 2 yaşında kardeşi var biraz onunla kavga eder onun dışında dışarıdaki ortamlarda gayet uyumlu. Evin içinde bazen dediğimi yapmaz ama pekte inatlasmaz.