Asafemir Günde 20 kere kesin kusuyodur sürekli meme yada mama veriyorum acıkıyo çünkü similac kullanıyoduk 1.5 aydır acaba mama mı yapıyo gerçi memeden emdiği zamanda kusuyor reflü olabilir dedi doktor ne yapabilirim :/
nagehanyorulmaz Reflüsü olmasın sakın ar mamalardan kullansanız daha iyi olur bence doktorunuzla da görüşün
zehra41 aptamil ar mama kusma için verebilirsin , benim bebeğimde aptamil ar kullandı yavaş yavaş kusması azaldı sonra durdu kilosu da arttı
kiliclar [bilinmeyen] reflüyse özel mamalar aptamil ar çok iyi eltim kullandı benimde çok şükür iyi geldi kızına
Ela07 Asafemir ilk baştanevolvia kullanıyodum onu çok seviyodu hiç bırakmıyodu bile dibinde sonradan beğenmemeye başladı onu smilac aldım kusturdu şimdi bebelac gold kullanıyoruz çok seviyo denmez ama diğerlerine göre daha iyi içiyo