Bebeğim 4 aylık 2 aylıkken çok huzursuz diye böbrek usg çektirdik bçbrekte kristaller çıktı çocuk nefrolojisine götürdük bugün idrarın da asidi atamıyor dedi dr ilaç başlıcaz yurt dışından getircez. Ne kadar geçicek desem kötü birşey olmadığına inansam da içim içimi yiyor insan ayağına taş değse üzülüyormış geröekten. Var mı bu durum da olan tedavi görüp geçen