incisininannesi Kızlar bir kaç ay doğum kontrol hapı kullandım ancak bi kaç kez saatleri kaçırdım ve kahverengi lekelenmem oldu sorum şu hapı bırakınca regl olmamak normal mi ?
BarlasMomm incisininannesi bende hapi biraktim 1.5 ay oluyor regl olmadim. Bende de cok lekelenme yapti
BarlasMomm incisininannesi normal bencede. Gebelik testi yaptiniz mi ben 1 hafta gecikince yaptim da negatif cikti. Bekliyorum regl olmayi