hanımlar doğumum çok sıkıntılı geçmişti ve aşırı güvensizlik duygusu yüklü bir insanım. Bugün online olarak bir psikolog ile görüştüm. Bana Obsesif kompulsif bozukluk ve anksiyete teşhisi koydu. Tabi en az bi 10 seans daha almam lazım. Bu tarz tanılar koyulan ve yaşayan varmı ?