sngl11 Şunu yaptım ya da yapıyorum ve çatlakların azalmaya başladı diyen var mı varsa ne kullanıyorsunuz?
eylulvari sngl11 kantaron yağı badem yağı ve susam yağı kullandım ve karnımda tek çatlağım olmadı. oluşumlar sonrası için iyileştirici olur mu bilmiyorum ama kantaronu denemediysen yine de deneyebilirsin.
Umutfaik sngl11 Watsonslarda frei öl diye satılan çatlaklar için yağ var.Ben hamileyken karnım için kullandım ve gram çatlağım olmadı. Ekstra basenlerimde tek tük olan çatlaklarıma dahi kullandım. Kesinlikle denemelisin. Hamilelik sonrası için her türlü çatlağa yağları mevcut. Geç olmadan bakmalısın.Şiddetle tavsiye ediyorum 👌🏽
Eldarwenn sngl11 frei öl doğum sonrası bakım dye içinde 2 yağ olan bi set satıyolar. Hala kırmızıysa kesin işe yarıyo 👍🏻 (Kullanıyorm ve azaldılar)
Ilk-rana 1902ctn banada doktorum söyledi uyguluyorum yoğun çatlağım yoktu saten ama pek bi değişikilk şimdilik yok
1902ctn sngl11 madecassol de hücre yenileyici özellik olduğundan baya hafifletiyormuş izleri ama şuan benim ona ayıracak vaktim Yok 😂
Umutfaik Faras evet var olan çatlaklar için de ekstradan ayrı yağları var. Selülit için var.Sezaryen dikişleri çok derinse onun için dahi var. Hatta bebe yağı da var.Tamamen doğal bebeğiniz içse bile zararsız tamamen doğal içerikli ürün. Tavsiye ediyorum hepsini 👌🏽
Umutfaik sngl11 deneyin bırakamayacağınız bir ürün olucak. Kendilerinden emin bir marka. İnternetten araştırabilirsiniz. Çok şahane ürünleri 👌🏽
1902ctn sngl11 artık en büyük umudum kocamın hamile kalmadan önceki fiziğimi beğendiği gibi bu halimi de beğenmesi 😂
Umutfaik 1902ctn Asla öyle düşünme. Beğenmeme gibi lüksü yok erkeklerin. Can taşıyan biziz. Ve onca zorluğu,stresi,acıyı çeken biziz.Allah bize bu mucizeyi bahşetmiş onların ne haddine. Öyle düşünmeyin lütfen. Kadın her haliyle muhteşem bir varlık.
1902ctn Umutfaik espri olsun diye yazdım ❤️ Ama beğenmese de aynen bunları düşünüp hiç kendime dert etmezdim 🙏☺️