Boncuk21 Canım benim adım kadar eminim sen her kilonla her halinle güzelsin❤️ Güzellik zayıflıkla olmaz ki. Sağlığımızı tehdit etmediği müddetçe kilomuza takılmamız gerekir. Vücudundan bir can çıkardın sen. Ne sıkıntılar ne ağrılar çektin. Vücuduna teşekkür et, Allah’a şükret. 🤲🏻 Daha tazecik anneleriz. Kilo alırız veririz. Belki yine bebişimiz olur yine aynı süreçlerden geçeriz. Senin kocaman anne yüreğin var, en güzel duyguları tadıyorsun. Evladın için en en en güzel sensin❤️❤️❤️