Gerbera19
benim de haftaya 7 aylık olacak oğlum ilk dişlerini çıkarmak üzere. Her verdiğimi iştahla yiyen çocuk gitti resmen, bir haftadır hiçbir şey yemiyor. İyice memeye düştü. Mamayı bile bayılarak içmiyor, normalde delirirdi görünce bile. Kızımda hiç yaşamamıştım böyle şeyler, oğlumda hep ilkleri yaşıyorum. Ateş, ishal, iştahsızlık, huysuzluk, salya, ne ararsanız var. Bi yandan da alerjik bi bebek, çok zorlanıyorum gerçekten. Geçmiş olsun size de. 😕