Sedakzly 3 aylıkken bexero nimenrix ve rotarix yaptırıdık. İyi ki de küçükken yaptırmışız özellikle bexero biraz ağır bir aşı, bebekken anlamıyorlar şimdi 1 yaşında şuanda yaptırsam bütün gün nazlanır ya da ateşlenir muhtemelen.
maddi gücünüz yeterliyse 3 ünüde yaptırın bence.