shinemom Kızlar selam benim 8 bucuk aylık bebegim var ve emziryorum ama dün gögsüm bi anda taş kesildi bi tanesi kaskatı oldu Emzirirken acımaya basladı bıraktım kitle var suan dokunurken acıyo mastit mi oldum acaba basına gelen var mı yardımcı olur musunuz?
kisgunesi-0102 shinemom benimde oluyor emzirirken bi anda taş oluuor ama emzirmeye devam ettikçe yumuşuyor süt indiği için oluyor bence
Asilturk shinemom Göğsünüz de kizariklik ates var mi? Ben de olmustum bi kac kez sicak dus masaj yapin sagin biraz hemen gecmeyebilir
Deepmom shinemom sut düğümlenmesi olmuştur yani mastit başlangıcı gibide denebilir sıcak duşta goguslerinize tarakla tarayın sıkıca masaj yapın ve duştan sonra soğuk kompres yapın etkisini goruceksiniz
Portakal shinemom aynısı banada oldu çok korktum emzirdim sağdım geçmedi akşana kdar çektim😔 duşta taradım öyle düzeldi
shinemom Asilturk mastit olmus canm ilaç kullanmaya. Basladm antibiyotik bi de o gögüsten emzirmeyi kestm sağıyorum
shinemom Deepmom gittim doktora mastit olmus iltihap yapmıs söyledklerinizi denicrm insalah geçer bi an önce sagolun
shinemom Portakal ay cok zormus bende 2 gündür ne çekiyorm allah biliyor kocaman oldu taş gibi kıpkırmızı bde emzirmek zulüm oldu valla
Defne_123 shinemom bende 3 kere oldum günde ıkı üç kez sıcak banyo yapıp tarakla tarıyordum bnyodan sonra sağıyordum yumuşuyordu iyi geliyordu suan hiç sorun yok
Defne_123 shinemom shinemom ben sacımı sampuanlayıp gogusumun üstüne getirip tarağı gogusume bastırarark sacımı tarıyordum