Bebeğim 2 ay 27 günlük. Doğduğundan beri aslında böyle hep gaz sancısı olduğu için böyle olduğunu düşünüyordum ama sürekli huzursuz 1 saat mutluluk saçıyor oynuyor sonra uykusu geliyor uyutmak için yarım saat uğraşıyorum 10 dk uyanıp kalkıyor tekrar mutluyken ansızın ağlamaya başlıyor. Dışarı çıkamıyoruz, arabada ağlama krizine giriyor, ailemizin evinde ayrı ağlama krizi. Her gören sancısı mı var ağrısı mı var diyor. Eminim yok cunku uykudan uyanınca konuşunca ilgilenince gülücükler saçıyor ama sıkılınca ağlamaya başlıyor. Bir yeri ağrısa sancısı olsa o gülücükleri oyunları yapmaz diye düşünüyorum ama insanların sadece benim çocuğum böyleymiş gibi yansıtmasına çok canım sıkılıyor. Herkes sürekli düzelir düzelir diyor. Halbuki ben normal görüyorum. Dünyaya alışmaya çalışıyor. Yarım saat oynadıktan sonra sıkılıyor. İstediğini yapmayıncada ağlıyor. Var mı bebeği böyle olan ? Çevremdekilere göre altı temizse karnı toksa bu yaştaki bebek uyur. Bizimkinin gündüz uykuları maksimum yarım saat.