Amineninnannesii Kızlar bebeğim bugün 3.ayını bitirdi 3 gündür geçmeyen huzursuzluk sürekli ağlama geceleri uyanma vs var baktım ki damağı şişmiş ve nokta kadar beyazlık var damağın üstünde annemi görüntülü aradım diş olduğunu söyledi bu kadar erken mi ya ?
sevim_kos Amineninnannesii dişle doğan bebekler bile var. D vitamini düzenli kullandıysanız o da hızlandırıyo bildiğim kadarıyla
Sehhy Amineninnannesii bizimde 3 ay olmamıza 3 gün var. Bir haftadır çok huzursuz hatta az önce post açtım. Bende bir beyazlık gördüm ama annemle eşim diş değil dedi
zeynep91 Amineninnannesii bzmde dogdugunda diş mineleri vardı belki o gördüğünüz diş minesidir onun altından cıkıcaktır oluyo valla tam 3 ayını doldurdu benm kızımda alt 2 diş patladı bekliyorduk zaten
Bebegimm1 Amineninnannesii erkenn cikabiliyor huysuzlugu ondan olabilir ben tetagil kullanmistim ama 5 aylikken baslamistim gerci bitkisel isterseniz doktora sorup kullanin derim rahatlatiyor baya.resim atin bakalim
zeynep91 Amineninnannesii tamam diş minesidir onlar onlar gidicek altından normal dişleri ckıcak tetagil sürün 6 saatte bi benm bebegime iyi gelmişti inş sizede iyi gelir karanfil yagını flanda deneyin bz cok faydasnı gormstuk cok agrısı olursa aradada calpol verin gecmıs olsun hayırlı olsun dişleriniz :)
BelaCivciv Amineninnannesii Ya kıyamam😂 Zentinyağı karanfil karışımı yada ağrısını dindirecek bi şey kullanılıyor mu bu ayda bilemedim bence onu bi doktora sorun, kullanın derse en azından rahatlar