Bendiyebiri benim kızım pişik olduğunda bez markasını değiştirdim doktorumuz da ıslak mendil yerine pamuğu ıslat onunla temizle demişti krem olarak bize hametan , Bepanthol, arko krem , vazelin bunların hepsi iyi gelmişti
Salı günü hastaneye gittim çocuğum için orda bir anneyle karşılaştım biraz sohbet ettik kızı pişik olmuş ve pişiği sizin anlattığınız gibi çok fazlaymış doktorun yanından çıkınca sordum travazol vermiş kızı 4 aylıktı
Tabi bunlar bize iyi geldi ama size iyi gelmeyebilir 🥰 inşallah geçer bir an önce 💫🤲🏻