Bebeğim 3 ay 26 günlük 4 ay diyiverelim 🙏 ne gibi aktiviteler yaptırıyorsunuz gün içinde ben genelde tummy time yaptırıyorum karşısına geçip konuşuyorum, sonra müzikli oyuncağı var hani ayaklarını vuruyor ses çıkıyor ya ondan orda vakit geçiriyor sonra kitap okuyorum, kucağımda gezdiriyorum gezdirirken konuşuyorum, zeka kartları vardı 3 aylıkken çok ilgisini çekiyordu şimdi çok bakmıyor onlara sanırım daha renkli şeyler arıyor gözleri 🍒 ama bazen yetersizmis gibi
geliyor bana neler onerebilirsiniz siz neler yaptırıyorsunuz ?