Babykaraniko Sin21 hiç hazır değilim daha çok erken ve sezeryanla doğum yapalı 4ay oldu pek sağlıklıda değil
Metehanbeysmom Babykaraniko Hazır değilmişsiniz keşke korunsaydınız. Bilinçsiz çocuk doğurmak da hiç iyi değil. Aile hekiminiz veya ebeniz felan da mı yok size korunun diye tavsiye veren..
Caglarass Babykaraniko Valla canım hayırlı olsun o zaman 🤭 Doğumdan sonra ilkinde hamile kaldım öncesinde aynı şekilde 1.5 2 yıl çocuğum olmamıştı. Doğumdan sonra çok kolaylaşıyo malesef hamile kalmak
Kemalin_annesi Babykaraniko korunmamışsınız hamile kalmama ihtimaliniz yokki 2 sene gebelik olmadı diye olmayacak anlamıma gelmez ki 4 aylık bebeğiniz var emiyorsa günah test yaptırın hamileyseniz hemen
Seymaaa_nuur Babykaraniko korkma canım hemen bi test yaptır sonucuna göre. İçini ferah tut çok kasma. Bende yaşadım aynı durumu malesef ki
Nurgl Metehanbeysmom resmen dalga geçiyorlar ya bir diyor korunmadım bir diyor prezervatif vallahi bu insanlar ne garip