Bebekannesi 2.900 doğdu benim bebeğim 37 haftalık bi sıkıntısı yok çok şükür. Sizinde sağlığı yerindeyse bence kiloyu sorgulamayın fazla çünkü gayet iyi bi kilosu var hatta fazlası var ilerde sorun teşkil edebilir mama kullanıyosanız bebek acıkınca verin.