Satin aldiginiz silikon kilif da telefonu koruyabilir ama ekran camindan az daha yukarida bitmesi lazim silikonun. Kendi telefonuma ilk aldigim kilif asagida kalıyordu yukari dogru cikintisi yoktu her dustugunde bu yuzden üstündeki kirilmaz cam catliyordu ben catlak camla kullanmayi istemem irite oluyorum 3 kere degistirdim herhalde birbirine yakin zamanlarda. En son kilifi degistirdim tank kilif aldim kac kere dustu ama son taktigim cam hala duruyor.