Dün geceye kadar hiç sorun yaşamamıştık dün gece çok sancilandi ama kakasını yapamadı sabah 7 gibi yaptı daha sonra öğlende birkez daha yaptı ama tabiki çok fazla yapıyor içinde biriktiği için. Bu arada normal sıvı kakasını yapıyor. Öğlenden beri yapmadı yine ve biraz gergin şuan sanırım yine zorluyor ne yapabilirim tecrübeniz var mı konuda