Aliarel Kızlar sezaryen olalı 3 ay 23 gün oldu. Bazaydı kaldırdım zorlandım başta ağrım yoktu ama bugün ağrım var Karnımda. Çişimi yaparken de ağrı oluyo. Bayram da araya girdi dr gitmek için. Korkuyorum,bir şey olmuşmudur
mavi_2020 Bende 3 aylikken kurutma makinasi kaldirmistim 2 gun sizladi gecti cok sukur bir sey olmadi gecer insallah .