Kızım 73 günlük yaklaşık 10 gündür ağzından salyaları akıyor anlamadım gitti nedendir acaba benle aynı durumu yaşayan varmı? Diş çıkarmak için çok erken. Kolik bebekler mide asidini nötrlemek için yoğun tükürük üretir diye okudum bir yerde ama bilemedim. Benim bebeğimde kolik.