Muges4 Sadece mama ile besleniyor kızım, ek gıdada başladık. Kaç ay kaç günlükken 2 numaraya geçebilirim? 1 noyu bulmakta zorlanıyorum artık gramaj olarak.
efelettin Benim kızımda 5 ay 18 günlük. Ben geceleri veriyorum sadece yatmadan önce bugün maması bitti eşime 2 numara aldırdım.
efelettin Muges4 ben az kullandığım için o yüzden 2 numara aldırdım eğer sizin fazlaysa 1 numarada alabilirsiniz ☺️
selosunannesi Ben 5 ay 1/ günlük bı kutu daha alacağım bitene kadar 6 aya yakın olur öyle veririm ne olur ne olmaz
selosunannesi Muges4 bize belli olmuyor canım biliyorsan ona göre al tam ayına denk getir işte daha iyi olur bı küçüğünü alırsın en son olmadı