Mucizemiz1904 Bebeğimle 10 gün ayrı kaldım küvezde kaldı çok şükür çıktı gece emziriyorum yerine katıyorum ağlamaya başlıyor sabaha kadar uyumuyor ağlıyor böyle olan varmı çözüm olarak ne buldunuz sancısı vardır diye zeytinyağı sürdüm her ihtimale karşı 😊
Gmz-34 Doymuyor olabilir gazı olabilir benim de bir ay öyle ağladı hiç kilo almamış mama meme verdiğim halde şok olduk şimdi 2 aylık olucak 10 gün sonra .daha yeni 3400 olabildi çok geride kilosu ama sağlıklı olsunlar da