Canım gazı vardır yüksek ihtimal. Benm kızımda öyleydi. İlk çocuk doktorumuz bir şey olmaz geçer geçer dedi. Allahtan sonra başka doktora gittik gaz damlası verdi kızım öyle rahat etti ki. İnan 6 aylık hala ilk zamandan neden kullanmadım da kızımı inlettim o kadar düzgün uyuyamadı diye vicdanım acır . Bence bi doktora sor gaz ilaco başlasın. Biz mestil kullanmıştık