On süt son sütü bilmiyorum ama gaz probleminin yeganr çözümü süt ürünlerini azaltmak mümkünse kesmek bence.Kendimde gözlemledim,cevremde birçok yeni anneye söyledim ve hepimizde de aynı şey oldu.Cocugun gazi çok çok hafifledi.Ha bi de zaman tabi.3 aya yaklaşınca gerçekten azalıyor ve geride kalıyor o gazlı geceler..bazen fe kalmıyor ama olsun eskiye göre çookkk duzeliyor😃