deniz-95 Sudee96 bu bebekten bebeğe değişiyor. Benimkinin 4.ayında gazı bitmişti ama ondan önce 8 damla 4 kez şeklindeydi.
Sda16 Sudee96 8 saat ara ile 10 damla çok gazı olursa 15 damla. Antibiyotik gibi düşün hep aynı saatlerde vermeye çalış
Sudee96 deniz-95 bizim 3 aya kadar gaz sorunu yoktu yeni başladı günde 2 kez 10 damla vereyim dedim ama az gibi geldi
Sudee96 Sda16 bende suan öyle yapmaya karar verdim 2 kesmedi 3 kez 10 damla vereceğim teşekkür ederim