Elifiko Bence Minnoş sizde sağ taraftaydı ve o yöne doğru kesik daha çok gidiyor, haliyle az kesilen taraftan daha çok ağrı ve acı var. Kimse de birşey söylemeyince ben iyileşmeye başladığında anlamıştım anca.