Merhaba kızlar bana graves hastalığı teşhisi konuldu ve kullanmam gereken tiroid ilacının dozu çok yüksek, sonrasında ameliyat olacağım. İlacı kullanırken kesinlikle emzirmemem gerek memeden ayırmak zorundayım. Ama öyle kötüyüm öyle üzülüyorum ki. Bebeğim 8 aylık. Var mı önerisi olan veya içimi biraz olsun rahatlatıcak bişeyler söyleyebilicek olan. Acaba sütümü bu süreçte sağıp atsam sütüm kesilmese tedavi bittikten sonra tekrar emer mi. Gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi…