Geçen hafta bebeğim duş aldıktan 4 saat sonra dışarı çıktık evden çıkıp eve gelene kdr penye şapkasını çıkarmadım ama burnu tıkandı tıkalıda değil aslında bir sürü sümük var gibi sanki geniz akıntısı gibi uyurken çok rahatsız ediyor. Sabah akşam serum fizyoliği enjektörle burnuna sıkıp aspiratör ile çekiyorum ama geçmedi bir türlü. Tavsiye edebileceğiniz başka birşey var mı?