Tahinin üzerinde biriken yağ bir de sarı kantaron yagi çok iyi geliyor🙏 benim de canım çookkk yanıyordu,kaç hafta ağlaya ağlaya emzirdim:( bu yaradan ziyade göğüs ucunun bebegin damak şeklini almasıyla ve alismasiyla ilgili.Benim 2 aya doğru acım azalmıştı.Sizin de azalır inşallah.Sabır..