Kızlar bebeğim sabah çok fazla kustu sadece bir kez ama aşırı fışkırtarak ve fazlaydı.öğlen ishal şekilde kaka yapmaya başladı üç gündür iştahsız su gibi kaka yapıyor bu gün doğru düzgün bir şey yemiyor zaten.dr a götürdük kaka testi istedi kaka yapmasını bekliyoruz şu an bezi ters bağladık.ateşi de var fakat 37.5 u geçmiyor genel olarak.yükseldiğinde şurup veriyoruz.başına gelen var mı bağırsak enfeksitonu oöabilir dedi dr u ama hiç bir huysuzluğu karın ağrısı vs yok.kusması da yok sadece bir kez kustu