Rabia4747 benim de kaka ve çiş yapardı sürekli ama hep huysuzdu memeden aldığım gibi ağlardı, aylık kontrolde kilo alımı az çıktı baya.. mama verdiğimden beri yapmıyor artık öyle.. farklı bi sorunu yoksa eğer, açlıktan yapıyormuş meğer bebeğim.. ama sizinkini bilemem