Benkimimki Kızlar 2ay 23 günlük bebeğim var maması şu an bitti 2 numara alsam olur mu yoksa 1e devam mı
Elaninannesiiii Benkimimki biz sma kullanıyoruz 0-6 ay da 1 numara kullandık 6.aya girince 2 ye geçtik kafana göre veremezsin