Kızlar bebeklerinizi parkta, markette, çarşıda vs birisi görse ay ne tatlı bebek diye eline koluna ayağına yüzüne dokunsa sevse ne tepki veriyorsunuz biz aylardır evdeyiz kızım yeni yeni yabancılarla temas ediyor ve ben henüz alışamadım sevmiyorum insanların pis elleriyle dokunmalarını ailem bile geldi mi el yıkar öyle alıştırdık şimdi yabancıların böyle davranması rahatsız ediyor gören sevmek istiyor sevmeyen uzaktan konuşuyor ay ne tatlı süslü bebek diye güzel birşey sevilmesi ama temas kısmı rahatsız ediyor bugün anneme komşu kaşımızı almaya geldi kuaför kendisi şap şap diye bacaklarından öptü sormadı bile dedim biz öptürmüyoruz kimseye bacağından da mı dedi evet dedim bilmiyorum bir ben mi böyleyim ya rahatsız ediyor bu öpme işi ve koronadan dolayı pis elle temas olayı kızım 9 aylık