Mommyyigit Sizin de bebeğinizin bezi uzun süre çiş ile kaldığında bebeğinizin pipisi içine gömülüyor mu daha sonrasında düzeliyor bir sıkıntı yok ama kafama takıldı ya bir tek bizde mi böyle 4 aylık bu Arada bebeğim sünnet olalı 1.5 hafta oldu iyileşti sayılır
Mommyyigit SeninAnnenBirMelektiYavrm aynen banyodan sonra da öyle oluyor valla bi bakıyorum yok doktorumuz normal dedi ama içim rahat etmedi 😂teşekkür ederim 🙏
Sinemaksin Evet normalmiş. Bize de doktor her alt değiştirmede o deriyi arkaya doğru hafifçe siyirmamizi söylemişti
Mommyyigit Sinemaksin aynen bende öyle yapıyorum ama dedim acaba anormal bir durum mu var içim rahatladı şuan teşekkür ederim 🙏