Leose 3 aylık oğlum var hafif ateşli abisinden kapıyor malesef kreşe gidiyor çünkü. Doktor kan tahlili yapalım gerekirse antibiyotik veririz dedi. Endişelendim bu kadar küçük çocuk antibiyotik kullanabilir mi diye. Kullanan oldu mı bebişlerinize
Nurselihiranur Leose bizim doktorumuz antibiyptik kullanorsak bağırsaklar etkilenir 6 ay yediği hiç birşeyin vitaminini alamaz dikkatli olun ddi domuz gribi olduk🙃 bol bol emzirdim calpol kullandım 2 güne geçti
Balkizlarim Leose kan tahlili normaldir inşallah sürekli tekrarlayan ateş ise enfeksiyon falan olabilir inşallah gerek kalmaz diyeyim 🌸
Leose Nurselihiranur 37.1 falan oluyor en fazla daha çıkmıyor. 37.5 geçerse veririm diye düşünüyorum. İnşallah çıkmaz geçmiş olsun sizede
Nurselihiranur Leose 37.5ti sonra 37.7 oldu yükselmesin diye verdim doktorun 38 olunca ver demişti ama dayanamadım ben