Kuzeymiram Girlpower evet kamera cnm , bu markayimi kullaniyorsun memñunmusun , kamera hareket ederken ses cikartiyormu
Secuuss Girlpower ya ben eski evimde kameranın kurulumunu yaptım ama yeni evde imternet 5 ve 2.4 olarak gözüküyor kamerada 5 ile uyumlu değil kuramadım bir türlü ya bana bi yrdım edin
Girlpower Kuzeymiram evet bu markayı kullanıyorum gayet memnunum hareket olunca telefona bildirim geliyor telefondan kamera ile konuşabiliyorsunuz her yere dönüyor gece görüşü de iyi gayet yeterli bence
Kuzeymiram Girlpower peki bebegin odasindaki kamera dönüyor ya hani dönerken hic ses cikartiyormu , bide cok elekirik yiyorumu
Girlpower Kuzeymiram yani çok az bi ses çıkıyor tabi dönerken hepsinde çıkacağı kadar bebeğin duyacağı bi şekilde değil onun yaktığı elektriğin aslı yok merak etmeyin telefon şarj ediyormuş gibi düşünün