Deletedmom_22 Fatma_696 1 yaştan sonra ama hiç yemiyordu . 2 yaşında anca yemeye başladı kendisi isteğiyle
Balkizlarim Fatma_696 9. Ayda vermeye başladım alerjik reaksiyon yok benim kızlarda normali 12. Aydan itibaren veriliyor 🌸
Lulemom Fatma_696 8. Ayda verdim. Doktor 7. Ayında bile başlayabilirsin demişti. Biz 6. Ayda sarısına başlamıştık. 1 aydır sarısını yiyorsa bişe olmadıysa beyazını da ver demişti. Ama ben 8. Ayı bekledim.
Klymeneninatlasi Aydan itibaren yani yirmi günden beri falan veriyorum omleti bu şekilde daha çok sevdi