Oğlumun son 2 aydaki kilo alımı çok azalmıştı. Benim de aylardır meme tıkanma mastit sorunlarım var bu sebeple hiç süt artırıcı kullanmamıştım sütüm çoktu. Ancak son gittiğimiz doktor bu kadar az alması normal değil dedi. Ben de evdeki hassas bebek tartısıyla her seferinde ne kadar içtiğini tarttım gerçekten sütüm çok azalmış meğer çocuğum açmış. Buzluktaki sütlerimden vermek istiyorum ama ne biberon ne kaşık biberon ne şırınga hiçbir şey kabul etmiyor ağlıyor. Ne ile doyuracağım ben bu çocuğu? 3 gündür perişan oldum, yarım saat uğraşıp 20-30 cc ancak içirebiliyorum kaşıkla.