Yavrupanda benim bebeğimde 4 buçuk aylık bizimde kusmamiz çok oluyordu fiskirarak ben korktum ve doktora götürdüm iç organlarına bakıldı falan bi sorun yok dedi mamasını verince 20 dk kadar dik tutun ve gazını muhakkak alın dedi. Şimdi mama yaptığım zaman hepsini birden vermiyorum yarısını içiyor yarım ssaat sonrada yarısını veriyorum. Biraz daha rahat içiyor böyle.
İlk başta hipp kullandık çok guZel içti ama bizim buralarda bulamadık hiç hipp bidaha sonra aptamile geçtik bı sure sonra aptamili öğürmeye başladı şuan bebelac Gold kullanıyoruz ama tekrar hippe geçmeyi düşünüyorum fazla doyurucu gelmiyor hemen acıkıyor bebeğim.ve ben gündüzleri tarhana çorbası iciriyorum daha sağlıklı ve tok tutuyor