anneyimben25 öncelikle sütüm yok kelimesini dilinizden düşürün sütünüz ilk zamanlar bebeğinizin ihtiyacını karşılayacak kadar olur az az gelir ve de bebeğinizi 25 dk emzirin yorulduğu uyuduğu zaman çenesini ayaklarını gıdıklayın ki uyansın ve emsin ama mutlaka emmesini sağlayın sarılık olmasın sütünüz artacak hiç merak etmeyin ayrıca biberon da vermeyin biberon yerine şırınga ya da kaşık biberon kullanın 🤩🤗