2cocukannesi__ ben bimden almıştım ama çok hızlı gidiyor hatta oğlum sürerken kaydı ve düştü kafası vurdu yürüme arkadaşına bende bi arkadaşıma verdim. E bebekten kamyonet aldım aynı zaman da yürüme arkadaşı gibi kullanılıyor. Hem üstüne biniyor hem arkdan itekliyor. İyi ki vermişim yürüme arkadaşını bu da aynı işi görüyor ve hatta uzun süre kullanacağı birşey