Kara3773 Bebeğim 10 aylık mamaya başladığımızdan beri hep Aptamil aliyorduk dün bime girdiğimizde eşim bundan alalimmi deneriz bı dedi öylelikle aldık bebivita markalı devam sütü nasıl acaba kullanıp memnun kalan varmı
290818 Kara3773 hipple aynı diye biliyorum hipi de sevmemişti kızım onuda sevmedi dene istersen yine de malum mama fiyatları aldı başını gidiyor keşke kızım sevseydi
Kara3773 290818 2 kere denedim birinde içmedi bu sefer içti biraz gerçekten çok pahalı Aptamil aliyorduk bizde 1 hafta gitmiyor