yeniannelik_ sadece mamayla beslrniosa doyana kadar verin merak etmeyin biraz büyüyünce zaten okadar cok yemiyorlar atak dönemleri felan giriyor bebegi de strese sokmay gerek yok bence bırakın yesin 90 cc yapın ne kadar yerse. Bu arada her 30 cc mama 1 saate tekabül eder 60 cc 2 saat yapıyor a cıkması normal.