Bebeğimin gözü sanırım iltihap olmuş gece boyu agladı batıyodur agrı yapıyodur tabi mafolduk doktor damla verdi ateşte yapıyor başka yöntemi varmı acaba sıcak sulu pamukla temizliyorum ama kıyameti koparıyor ne zaman geçer doktor salgın var dedi sağ gözü açılmıyo bebeğimin😖