Kızlar ben çok yanlış anlamışım😑 çocuk 1 yaşından sonra her ağlayıp huysuzlandığında 2 yaş krizi zannediyordum. Şu anda 21 aylık yaklaşık 2 3 haftadır çok farklı, tanıdığı insanları bile istemiyor, bezini değiştirtmiyor, her yemeği kendi yemek istiyor, sebepsiz kendini yere atıp salya sümük ağlıyor ve bunların hepsini had safhada yaşıyoruz. Artık benliğinin farkında o ne derse o olacak. Memlekete geldik ailecek, herkes bu çocuğa noldu diyor. Zormuş dostlarım, Allahım yardımcımız olsun..