Merhabalar herkese 28 aylık kızım var bu aralar ağlama krizleri mızmızlık inat o kadar üst seviyede ki artık ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum herşeye hayır herşeye karşı çıkma bunun bi yolu çözümü yok mudur nasıl yaklaşmalıyım artık sinir krizleri geçiriyorum gerçekten 🥺😤