Kızlar bebeğim 16 aylık. Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Ama son 2 3 aydır sürekli kakası dışarı taşıyor. Sürekli kıyafet yıkamaktan usandım artık. Bezin numarası kilosuna uygun, hatta sorun vardır belki diye bir numara büyük aldım aşırı büyük oldu. 2 3 gün önce prima aktif bebek aldım yine aynı sorun. Öyle ishal falan da değil yani. Sizler ne kullanıyorsunuz, bir akıl verir misiniz ben de akıl kalmadı da. 😔